sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Accessories

Siitä asti kun astelin hattu päässä kaupan ovista ulos, niin en oo paljon tätä päästä riisunut. Tuun tosi myöhässä kaikkien muotijuttujen kanssa kuten aina, oon niin hitaasti lämpenevää sorttia mutta pidän asioista kiinni sitäki uskollisemmin kunhan eka lämpenen. Sama pätee poikiin ja esimerkiksi kauan sitten pillifarkkuihin. Tää on ollu kuitenki aivan ihana ja mun uus ihastus. Kuitenkaan ei pysty yhdistään pyöräilyyn, mikä tuli selväksi varsin hyvin kun tää rakas lensi auton eteen (onneksi autot oli just pysähtyny punasiin ettei menny ihan niin actioniksi se show siinä).
DSC_0004
Mulle on pikkuhiljaa alkanu selkeytyyn ihan yllättäviä asioita mitä oikeesti kaipaan (huh kuulostampa aikuiselta, toiv ei liity siihen että hiljattain täytin 19vuotta..) mutta mitä en oikeestaan KOSKAAN tee, ehkä just ajanpuutteen vuoksi ja osittain omaa laiskuutta. Oon esimerkiksi pitkään haaveillu piirtämisestä, tai maalaamisesta. Jossain kalliolla viltillä tai puistonpenkillä, niin että ei ois minnekkään kiire. Yhenlaisessa kaipuun mielentilassa ostin ihanan mustan pienen vihkon joka oli aivan huippuhyvää piirustuspaperia. Ja samalla reissulla löyty myös ihania kokonaan mustia lyijykyniä, joiden päissä oli aina erivärinen timantti (värikäs ja vastustamaton muovinpala). Vielä en oo kuitenkaan päässyt toteutteleen tuota haavetta ihan käytännössä, vihkokin ehti tuhoutua ennen käyttöä kun kaadoin vahingossa pirtelön mun laukkuun muutama päivä taaksepäin xd.
Mutta elämästä pitää nauttia, ei saa vaan alkaa suorittaan ja ootteleen aina seuraavaa ja seuraavaa päivää! Koitan luvata itelle ton.DSC_0119
Musta on ihan sika kivaa ku Arttu (mun poikaystävä) asuu täällä Helsingissä myös. Viimekesä vietettiin Sodankylä-Helsinki erolla ja nähtiin pelkästään puhelimessa. Ja aivan huippu juttu on se, että meillä on yhteisiä harrastuksia: valokuvauksen lisäksi myös bleidaus, jota en varmaan ois koskaan ikinä tullut ees kokeileen jos ei oltais koskaan tavattu. Niille jotka ei tiedä, niin se on yks.kert. sanottuna rullaluistelua skeittiparkilla. Mulla on huomenna vapaapäivä ja ollaan sovittu että käydään jossain bleidaan aamulla. Mua vähän jännittää, tuo on vähän niinku laskettelureissu, kannattaa tsekata kahteen kertaan aamulla lähtiessä että olihan se vakuutus kunnossa. Koskaan ei voi tietää makaako päivän päätteeksi perna revenneenä sairaalasängyssä, niinkuin mulla kerran kävi. Mutta toivotaa et kaikki menee hyvin!
DSC_0011
Enpä ois uskonu vuosi sitten että musta tulis koskaan mikään koruihminen. Vaan mikä voiskaan olla täydellisempää ku täydentää omaa asua vaikkapa punaisella pienellä meripihkariipuksella, joka ei kaikista mielikuvista huolimatta ookkaan tarkoitettu pelkän vanhemman ikäluokan käyttöön. Oon oppinut kans nauttiin sormusten pidosta, ja huomannu että mun sormet ei ookkaan onneksi ihan paksuimmasta päästä. Se on ollu aiemmin esteenä ees sormusten ostamiselle, en oo vaan kehdannu sovittaa kiinnijuuttumisen pelossa. Ja te jotka saatatte vielä potea tuota samaa paksusormi-syndroomaa kuin minä aikoinaan, nii tulkaapa mun luo ostoksille kauppatorille ;) elämänlaadun paraneminen on taattua!

P.S mulla ei oo vieläkää omaa konetta mutta 
reeta

8 kommenttia:

  1. Ihana tuo hattu ja koru! <3 Sulla on varmasti ollu ihana kesä helsingissä. Osaat kirjottaa tosi kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Mattis! Onhan täällä kyllä ollut mukavaa:). Kiitos kiitos sulle<3!

      Poista
  2. oikeesti mää en ehkä kestä :,D sää kirjotat nii hauskasti että täälä yksikseni nauran;Dddd joo ite kärsin tästä paksusormisyndroomasta katoku mulla on semmoset kunnon nakkisormet ja tykkään kyllä sormuksista ainut huono puoli siinä on se hävitän _aina_ kaikki mun sormukset..
    oho mitähä mää täälä selitän.. noo tuli vaa tarve tulla kommentoimaa sun blogiin ku tykkään ihan sikana sun kuvista ja varsinki näistä teksteistä! ja oot lisäks niinniin kaunis ettei sanotuksi saa..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha:DD kiitos mukavista sanoista!!! Joo oon huomannu et tää on varsin yleinen juttu näitten sormien kaa XD. Näitä on just kiva lukee, jatka vaan! :D Kiitos kaikesta + kaikkee hyvää sulle, oot tosi kiva!

      Poista
  3. Sun postauksia on kyllä aina niin kiva lukee ku osaat kirjottaa niin hyvin!! :) ootko nyt vaan ihan kesän helsingissä vai ootko muuttanu sinne ihan pitemmäksi aikaa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule! Oon täysin unohtanut vastailla kommenteihin, niin paljon on ollut kesällä tekemistä (lue: töitä töitä ja töitä)! Olin kesän helsingissä, mutta jään tulevaksi vuodeksi tänne töihin vielä ja tarkoituksenani on myös hakea tänne kouluun <3 :).

      Poista