lauantai 22. marraskuuta 2014

pikku kurkkaus huoneeseeni

myroom5myroom7myroom2myroom6myroom
Oon jo kauan aikaa katellu oikein hyvää peiliä, mutta sitä oikeaa ja täydellistä ei oo vaan tullu vastaan. Kuitenki muutama päivä sitte pistäydyin yhteen liikkeeseen Oulussa (en muista nimee) ja näin siellä aivan ihanan valkosen kokovartalopeilin, ja mittailin katseella sen välittömästi mun huoneeseen sopivaksi. Kuitenki aattelin että "ääh jep tuo ei tietenkään oo edes myynnissä". Sydän jätti yhen lyönnin välistä ku sain tietää että se oliki myytävänä. Ja vieläpä tosi edulliseen hintaan! En uskonu ihan yhtää että hetki sitte mulla ei ollu ees peiliä, ja nyt muka yhtäkkiä mun unelmien peili on siinä edessä ja valmiina kannettavaksi kotiin.
Huoneessa viihtyminen on ehkä tärkein asia jos aikoo lukee kirjotuksiin omassa huoneessa. Ja seki on ihan hullun tärkeetä että se on siisti. Muuten lukeminen jää ja koko ilta menee järkätessä huonetta. Tää huone ei oo vielä ihan täydellinen, siks en jaksa julkaista mitää kokokuvia, ettei epäkohdat paistais sieltä, esim se, että mulla ei oo tällä hetkellä mattoa XD.. eikä verhoja!

Mulla on just nyt menossa ihana kotiviikonloppu, jota en oo rehellisesti sanottuna näin mielellään viettänyt sitte viime kevään jälkeen (en varmaa sillonkaan oikeesti). Nyt mua ei saa kotoa kirveelläkään! Torstaina alkaa vasta koulu <3. Oon poltellu kynttilöitä, selannu nettikauppoja, myyny mun vanhan kameran ja miettiny mitä joululahjoja ostaisin. Ja kuunnellu joululauluja.

Mitäs tykkäsitte kurkata mun huoneesee? :) Lupaan laittaa pienissä erissä lisää matskua, tän postauksen värimaailmaan eivaan sopinu yks kuva mun yhestä ihanasta taulusta jonka oon laittanu sängynpäätyyn. Jätän jännitykseks ;).

reeta



8 kommenttia:

  1. voi että tykkään, aivan ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista♥♥ määki tykkään aika paljon, vielä kun vaan sais aikaiseks laitettua viimesetki jutut kuntoon täältä huoneesta! Kaikkea hyvää sulle :) !! ♥ alan nukkumaan nyt (kirjotin tätä kommentia silmät ristissä) :D

      Poista
  2. ihana huone sulla! ja tosi kaunis peili! <3 kiva ku pitkästä aikaan taas postausta, oot inspiroiva tyyppi!:) -milena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Milena! Kiitos iha tosi paljon, tämmöstä on kiva kuulla!! Noita peilejä saattaa löytyä ehkä vielä, ainaki oulun keskustassa ja ideaparkissa se kauppa jossa on yhdistetty sisustusliike ja kenkäkauppa :) . Ihana kuulla että tätä blogia jaksaa lukee, näitä postauksia on ainaki tosi mukava tehä ja mukavat kommentit tsemppaa jatkamaan kans! Ihanaa jatkoo sulle ja kiitos<3!!

      Poista
  3. Ihana paita!! Mistä oot ostanu sen? :-)

    VastaaPoista
  4. oot tosi kaunis :) uskotko jumalaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) tää on taas sarjassa kummalliset-kysymykset, mutta joo :).

      Poista