sunnuntai 16. marraskuuta 2014

I´m here

retski

Oho muistatteko enää mua? Oon siis Reeta tai kavereiden kesken ihan Retu vaan. Myös tunnetaan instassa käyttäjällä @retupera ja esiintyy samalla nimellä Wordbasessa (saa tulla haastaan, oon siinä aika hyvä). Tuntuu hyvin oudolta tehdä paluu tänne, yhtä kummallista ku puhelis seinille. Oon pyyhkiny tän tekstin jo ties kuinka monetta kertaa, koska mieleen hiipii ajatus siitä, että kuinka hassun kuvan itestä voi netissä antaa (musta on täällä ollu kyllä hyvin hassuja kuviaki)! Tääki blogi oli ainakin alkuaikoina ihan uskomattoman hassu ja vähä nolo, mutta arvatkaa mitä! Mua ei haittaa, koska silloin luulin että puhelen seinille, mutta nyt kutakuinkin tiiän että tätä saattaa joku muuki lukea mun lisäksi ja ootte ihan oikeita ihmisiä. Joka kerta ku joku on tullu kuittailemaan jotain kivaa mun blogista niin oon ollu ihan ilahtunut! Ja ilman tätä blogia en olis välttämättä tutustunu mukaviin tyyppeihin ketä tiiän nyt!On tosi hassua tutustua netin kautta johonki, ja melkeen vahingossa varoo sanomasta että "heh tutustuin netissä". Mutta se on nykyaikaa! Mulla kesällä kävi niin, että tutustuin yhteen ihan superkivaan tyttöön, jonka nimi on Saikku. Tietenki on olemassa vaara että se toinen on oikeesti joku 50v mies, mutta Saikku ei onneksi ollu 50 vaan 18, eikä ees mies (huh kävipä tuuri)! Sillä on kans blogi ja on aivan älyttömän hyvä valokuvaaja! Nähtiin ku olin Helsingissä samaan aikaan viime kesän ja tavattiin taas syyslomalla ku olin siellä käymässä! Tästä pääsette Saikun blogiin CLICK.

Bloggaaminen on kivaa, mutta auttakaa mielikuvituksetonta (18v tylsä täysi-ikäinen, aikuisuus noussu päähän) tyttöä ja sanokaapa kaikenlaisia ideoita postailuun! Musta tulee kuule sellanen Bloggaaja-Birkko (en keksiny mitää sopivan tomeraa naisen nimeä tähän hätään) että ette ennätä postausta lukea loppuun ennenku on jo seuraava edessä. Mulla on ensviikolla viimenen ns. "oikee" koeviikko koko lukiosta, viimeisessä jaksossa on pelkkiä kertauskursseja. Jännittävä olla abi. Joten seuraava postaus tulee ensviikon perjantaina todennäkösesti vasta !!
 Tähän hetkeen ja näihin fiiliksiin, Reeta 

16 kommenttia:

  1. REEETA oot niin hyvä tyyppi, ihan huippu! :DDD
    pakko sanoa että sä et oo yhtään mielikuvitukseton eikä sulla oo aikuisuus noussu päähän. tai sitte aikuisetki voi olla mielikuvituksellisia ;) tsemppiä tähän lukion loppuun ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saikku!!! Ite oot!! Oikeesti mun pää räjähtää nyt jo ideoista kpska koeviikko alko ja oon nyt luovalla vartin tauolla fysiikasta, kohta meen taas jatkaan tuohon pöydän ääreen :DD lukio on aivan ihanaa yhtäkkiä ja oon alkanu tykkään tästä!! Sain ällän!!

      Poista
    2. oikeesti?!! vähän oot loistava, onneks olkoon hyvästä saavutuksesta!!! mulla ei mun m ja c hirveesti nostanu lukiointoa! :D

      Poista
    3. Joo psykasta napsahti!! Enkkua en ees kerro, vasta keväällä ku oon kirjottanu een siitä XDXD :D mutta nyt tuntuu että ei tarvis tehä enää mitää koko lukiossa. C ja M on todellaki hyviä!!

      Poista
  2. Sää oot vaan nii vallottava persoona! Kuvailet vaan jotain, kerrot sun rakkaudesta/kuvaat sitä ;) tai vaikkapas sellanen myday kuvina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipähei!! Ihanaa lukee näitä teiän kirjottelemia viestejä, ihan hullun piristäviä!!! Ehkä mää joskus kerron tänne meiän rakkaustarinan jos kehtaan ;) tai saan luvan, ei tiiä mitä A ois mieltä asiasta. Toisaalta kyllä se ottais sen iha hyvin, se on just rento jäbä joka ei ressaa ikinä mistään toisin ku minä XD. Kiitos hyvistä ideoista ja koko kommentista, i'm happy ♥♥

      Poista
  3. aijjokko ens kesänäki helsinkiin? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Todennäköisesti aion :) ainaki mulla ois aika varma työpaikka siellä :) !! Aiokko sää? Kannattaa ehottomasti lähtee!

      Poista
  4. Huippu, ku vihdoin pääsit postaamaan ja aivan huippu, ku sait psykasta L:län. Ootan ite innolla, että pääsen ees lukioon, jos sitä ees opiston jälkeen jaksaa sinne enää mennä :D tsemppiä kokeisiin ja kiitos vielä perjantaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippu ku kommentoit!! innolla ootan että tää koeviikko on ohi, nii saat sun kuvat sitte vklp :))! Oli aivan hyviä! Ja tosiaanki jaksaa lukioon, tsemppiä!!

      Poista
  5. Joo kerro teidän rakkaustarina! Ja kaikkia kivaa teistä.miks A on paras, hyviä puolia, millanen hän on yms....:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää säästää toi jotaki spesiaalia varten, vaikka meni kyllä jo vuosiki täyteen viime kuussa! ;)

      Poista
  6. Reeta oot paras!! määki haluaisin kuulla susta ja artusta lovestoryn ku en yhtään tiiä mittää teistä ;) hahaa eivaa, iha huippu ku kirjotat taas ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Linne!!! Oli huippu nähä!! :) <3 'DD

      Poista
  7. hei musta sun pitäs alkaa vloggaamaan ;)

    VastaaPoista