torstai 29. toukokuuta 2014

At the beach

En voinu vastustaa kiusausta tulla tänne kirjotteleen ku yhtäkkiä ihan tyhjästä ilmesty kaks uutta lukijaaki ja tuli pari kommenttia, vaikka oon ollu ihan hiljaa blogin puolella varmaan vähintään pari viikkoa! Tässä mää nyt sitte oon, viimeisiä päiviä Oulussa tälle kesälle. Huomenna käyn vielä tyhjentämässä koulussa kaapin (jonka sisältö on vaarassa joutua varmaan jopa roskiin jos sitä ei tyhjennä), meidän koulu siis muuttaa karjasillan kouluun ensvuodeksi, mikä on aika kurja juttu. Ja siellä kaapissa ei oo ku yks ukulele vaan, että en tiiä jaksaisko raahautua aamulla sitä pelastaan!
minä1summer2
1. Koeviikko meni kunnialla loppuun ainaki kuvasta pääteltävän opiskelun määrän perusteella, ja luulen (ainaki luulen) että kaikki meni läpi. Nyt alkaa kirjotuksiin lukeminen, eli mulla eessä enkku ja psyka sitte syksyllä. Hullua. En voi kuvitella että oon näin iso, että pärjään muka jossaki kirjotuksissa. Se tuntuu ihan kamalan viralliselta ajatukselta, että tekisin jotaki niin aikuismaista! No, ehkä tilanne helpottuu ku täytän heinäkuussa 18.. 

2. Oon uinu jopa kahesti tälle kesälle ja saa nähä onko lisää tulossa koska en oo kovin innokas uimari, koska pelkään krokotiilejä, käärmeitä, haukia yms mitä saattaa olla joskus vesistöissä esim. uima-altaassa.

3. Käytiin eilen kesän ensimmäisellä piknikillä. Ostin töistä tällä kertaa granaattiomena-vadelma limpparia, jonka jotku ihanat vieressä retkeilijät avas ystävällisesti sytkärillä. Lisäksi oli mansikoita ja aivan liian ihania donitseja.

4. Sain niin ihanan idean ripustaa tuohon tauluun mun kultaset korut. TYKKÄÄTTEKÖ? Seki on yks mun koti-ikävään vaikuttava tekijä. Oon parin päivän aikana saanu semmosen sisustusinspiraation että huhhuh, pitääköhän mut repiä mun huoneesta helsinkiin menevään autoon sunnuntaina.
smoothie1 arvatkaa mitä, en usko että oon maailman ainut ihminen joka on keksiny tän, mutta! Laittakaa smoothien joukkoon jotain raikkaan makuista mehujäätä, ihan sairaan ihanaa tulee!minä2lovell2
Näistä viimesistä SÖPÖISTÄ (ylitin itseni henkisesti ton sanan kohalla, ei oikeesti kuulu mun          normaaliin sanavarastoon) kuvista kiitän Lindaa, joka niin hyvin otti nää että ei muuta ko paljon kiitoksia!!<3 Ja teille vielä jotka jäätte kotiin kesäksi, nii oon teille ihan super kateellinen,,, haluaisin niin paljo itekki vaan olla kotona ja käyä ihan omassa työpaikassa töissä ja nukkua omassa sängyssä! Mutta toisaalta, helsinkikesä oli viimekesänäki aivan mukava, mutta nyt tuntuu niin eriltä ja hassulta lähteä ku en oo nii paljoo suunnitellu/oottanu tätä:D Kyllä siitä tulee todella kivaa!!!





32 kommenttia:

  1. Jiihaa kivaa ku olit postannu! Muuten, tietäisitpä paljon sulla on tämmösiä kaltaisiani anonyymilukijoita... Bloggerin lukijoiden lisäks. No, emmääkään tiedä, mut veikkaisin et mielettömästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä kerta mustaki oli niin kiva postailla, tätä olinki ehtiny jo kaivata!! No tietäisinki, teiän pitää välillä ilmottaa olemassaolosta, nyt siis ainaki tiiän ku tuli tämmösiå ihania kommentteja jälleen kerran!!♥ Kaikkea hyvää sulle :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos alina!!:) vaikka eihän mun oo montaa näistå kuvista tarvinnu ottaa :D

      Poista
  3. Kiva kun postasit :)! Ihania kuvia ja teksti. Hyvää kesää♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloggailu on ehkä ainut asia minkä takia ajaudun koneelle, siks just parasta!! :) Kiitos aivan paljon ihanasta kommentista ja sulleki tosi hyvää kesää♥

      Poista
  4. Huippuja kuvia! Oot paras bloggaaja ikinä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Mulle on tainnu sattua vaan parhaimpia lukijoita:)!

      Poista
  5. Reeta olet uskomattoman ihana persoona ja se sopii loistavasti bloggaukseen! Ehkä yksi parhaimmista teiniblogeista mitä olen koskaan lukenut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan uskomattomia kommentteja täällä♥! Musta on niin hassua että joku oikeesti voi sanoa musta tuollain :D kiitos aivan todella paljon ja hyvää kesää♥!

      Poista
  6. Ihania ihania kuvia! Ja sun tekstiä on aina yhtä piristävä lukea. Eikä haittaa vaikka postauksien välissä oiski taukoa, se on ihan ymmärrettävää ettei aina jaksa panostaa blogiin :-D Kunhan joskus tulee näitä piristyksiä! Mahtavaa kesää sulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Just töissä (liian hiljanen päivä, koska asiakkaana käyny vaan oma äiti XD mielleläänhän kirjottelisin vaikka joka päivä, mutta mulla on niin vähän aikaa oikeesti :D seuraava postaus saatttaa tulla helsingistä tai jos ehin nii jo tänään :). Niin hyvälle mielelle tulee ku lukee näitä kommentteja!

      Poista
  7. Täällä kans eräs hiljainen ex-anonyymi lukija ilmottautuu! Jostain tänne löysin ja jäin kiinni, tää blogi oikein huokuu persoonaa. Kirjotat kivasti, koukuttavasti ja kuvat on sulla huippuja. Hyvää kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just unissaan oottelen työkaveria itiksen ärrällä, ja se soitti et tulee myöhässä. Nyt on sitte aikaa vaikka vastailla näihin! Kiitos tosi paljon ja hyvää kesää Henna!:)

      Poista
  8. Kyllä määki tästä blogista tykkään ihan palio!! En vaan monesti kommentoi paitsi tää on kolmas kerta :) Mutta näitä sun jutskuja on vaan niin mukava lukia että varppina luen just niin kauan ku tätä blogia piät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana juttu että jaksoit kommentoida! Oon aina ihan mielissään oikeesti ku tulee kommentti :) Helsingissä on ollu aivan mukavaa, kohta tulee postausta täältäki :)! Kiitti aivan paljon!:)

      Poista
  9. Tää on niin veri nais blogi :) millasia päiviä sulla on kesällä töissä? Ootko viikonloppujaki töissä kiinni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon Vtkl: llä töissä tän jesän ja mulla on kait ihan normisti arkena töitä joka pv, sillon tällöin tulee viikonloppujaki mutts niistä en tiiä että kuinka paljo:) Oon kyllä tykänny vaikka oon ollu vasta yhen päivän, isoin plussa siitä että nää alkaa vasta kasilta:).

      Poista
  10. Millaiset työajat sulla oli siellä viime kesätyöpaikassa:)? Oliko viikonloput vapaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. LT: llä mulla oli joka päivä 6-14 ja ei ollu viikonloppuja :)

      Poista
  11. Ihania kuvia reeeta!:)

    VastaaPoista
  12. Nyt ku kerra alotettii nii HEP täälläki anolukija! Nuo kuvat on jotain mahtavuutta, niissä on aitoa tunnetta mukana :) teeppä muute huviksee semmone kysely tähä sivulle "luetko blogiani anonyyminä?" Nii näkee kui monta meitä oikeesti vähintää on :D jollaki oon nähny sellase.. mutta hei kirjotatko muute syksyllä jonku aineen? huippua kesää sulle sinne, nauti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti kommentista!! Ja vois tehä ihan mielenkiinnosta semmosen, hyvä vinkki :)! Kirjotan syksyllä psykan ja enkun ja alotettiinki eilen reippaana kämpällä lukemaan XD. Joo kaikkee hyvää sulle ja hyvää kesääki! :)))

      Poista
  13. Aivan ihana tuo viimenen kuva!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos on se aika kiva kuva, meiän kaveri linda otti sen :)!

      Poista
  14. Tosi huippuja kuvia ja tää sun blogi on aivan huippu ja persoonallinen! :) Niiin ja täälläki yks anolukija :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista, näitä on niin kiva lukee!!, yritän ainaki pitää tän semmosena mikä miellyttää mua itteä :D! hyvää kesää sulle! :)

      Poista
  15. Täh siirtyykö madetojan lukioki karjasillalle?? Ku mää oon kuullu että vaan yläaste..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et varmaan oo meiän koulussa, mutta joo siirtyy koko koulu :/ Lukio on periaatteessa kolmannessa kerroksessa ja ya:n luokkia tokassaki kerroksessa niii molemmat kerrokset on pois käytöstä ens vuoden ainaki. Suurin osa tunneista menee karjasillalle, mutta musiikin tunnit ja jotku tunnit, esim. fysiikka, kemia, bilsa on kai meiän koulussa kerta siipi ei oo mun tietääkseni remontissa.

      Poista
  16. Olettepas söpöjä Arttusi kanssa!;)

    VastaaPoista