sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Fiksua ja filmaattista

Muistatteko, ku kerroin yhestä ihanasta kirpparilöydöstä, vanhasta Kodakin pokkari filmikamerasta? Nyt se on tuottanu satoa, mutta niistä kuvista päätellen ostin neljän euron sian säkissä. 
Oli ihan joulufiilis ku kello tuli viimein neljä, perjantaina. Olin vieny kolme tuntia aikasemmin filmirullan kuvausliikkeeseen, ja oli niin juhlava mieli, kerta ne sano että sitte hinta määräytyy sen mukaan, kuinka monta onnistunutta kuvaa on 24:sta. Tottakai vähensin mielessä tililtä jo sen täyden hinnan. Olin aivan varma että ne kaikki onnistu, koska olin ottanu jokaisen niin tarkasti(tai ainaki luulin niin) ja miettiny tilanteessa, että onko tämä nyt aivan kuvaamisen arvoinen asia.
filmirulla
filmen
Joo, kaikki ei mee aina niinkö saduissa ja kauniissa vanhanajan valokuva-albumeissa.  Ainuttakaan noista en laittais kyllä seinälle:D. Pokkarikameroilla saa pokkarilaatua, oli se sitte digi tai filmiversio. Tuli aivan ne ajat mieleen ku pienenä (okei ei ees kovin pienenä) otettiin pokkarilla ja kännykällä profiilikuvia facebookkiin:D ja miten siistiä oli ku sai joskus lainata äitin järkkäriä. Tänki filmipokkarikokeilun voi laskee syrjähypyksi, joka tietosesti kasvatti mun arvostusta järkkäriä kohtaan<3. Siispä en valita enempää. Ja uskallampa vielä väittää että käyn vielä uudemman kerran kehitteleen filmiä(seuraavalla kerralla ihan ite), jos meiän koulun pimiöön rohkenee mennä.
kuvaamas
Tänä syksynä oon kuvannu enemmän ku ikinä. Tässä kuvassa oon kuvaamassa.DSC_2584-Edit
Näin myös pitkästä aikaa revontulia. Oon aiemmin nähny ehkä kerran elämässä ja en ees muistanu miltä ne näytti. Katoin kauan aikaa ikkunasta ennen ku uskalsin mennä pihalle (olihan mulla silti vaan yökkärit päällä, eli piti miettiä ainaki kaks kertaa että meneekö vai ei ? Kääriydyin vilttiin ja istuin pihalla ja käytin kameranjalustan tilalta kiviä ja mönkkärinpenkkiä.

Ainii, jätin muuten eilen vahingossa kännykän yhen auton katolle ja se auto meni lumijoen suuntaan. Joten, älkää luulko että oon suuttunu tai muuten vaa mua ei kiinnosta nyt just sun seura tms. Olkaa huoleti rakkaat ystävät :), saan sen takas maanantaina.
<3 reeta

11 kommenttia:

  1. Vähän tuo revontulikuva on hieno! Sun blogi on jotain niin parasta <3 Sun blogin postaukset on ainoita mitkä jaksan lukea sillä muitten blogin postauksista katon vaan kuvat :D

    VastaaPoista
  2. aaah kyllä silmä lepää tossa revontulikuvassa sydämetsilmissähymiö. ootpa taitava ! määki aina unelmoin ku on revontulia et jaksasin mennä ulos sen kameran kans mut haaveeksi on jääny..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3<3!! mee aivan oikeesti se on ihan kivaa vaikka tosi ärsyttävää aatellakaan mennä ulos keskellä yötä:D

      Poista
    2. Oih nämä postaukset ovat kerrassaan ihastuttavia, saavat aina minut hyvälle tuulelle. Tekisi mieleni kerrassaan lähteä sauvakävelylle tässä energia puuskassa. Ps. Didling on kerrassaan ihana paikka vierailin siellä yhdeksänkymmentä luvulla. Terveisin 60v "didlinger" rouva

      Poista
  3. Hm ei ihmekään että kuvat epäonnistu, Ku oot muutenki aika kelvoton kameran kanssa. No offence mut tällästä oon huomannu....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hm mun pitää varmaa tulla mestarin oppiin eli mennää joku pv kuvaa :):)

      Poista
  4. Aivan huikea banneri! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd T: S.T

    VastaaPoista
  5. Tiiäkkö kysyn täälä kohta jos et mee vastaamaan mun viestiin facebookissa:/ Taisiis älä julkase tätä mutta ideana oli vaan kiinnittää teitsin huomio

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho en oo varmaa viikkoon käyny siellä pitääpä käyä:DDD

      Poista