sunnuntai 22. syyskuuta 2013

normi koeviikko

kukkiiDSC_0275 on tosi turvallinen olo. Oon harjotellu lukemista (ts. koittanu kerranki alottaa lukemisen aikasemmin ko päivää ennen), mutta en voi huijata itteä että "alanpa tässä lukemaan oikein urakalla koska huomenna koe vaikka ei ookkaan (koska se on vasta perjantaina)". btw jos jollaki tutulla luokkakaverilla lentää silmät selälleen tässä kohassa, nii on on meillä on tiistaina enkun koe, mutta sitä ei lasketa ku en lue ainakaa paljon.  Oon ollu koko sunnuntain kotona ja oon tosissaan lukenu aamusta asti.
Kun taas pitäis alkaa lukeen matikkaa, tulee kahta kauheemmin lisää ideoita.. Mun pitäis varmaan mennä filmialalle.
✂  ✂ lapsoset rakkaat! Kuulin niin paljon (ihan liikaa) järkyttyneitä kommentteja ko laitoin joilleki kavereille tuon^^eli muistakaa Aina että en ikinä leikkaa mun hiuksia, kerta ne ei muutenkaan kasva.
  "Sun ihana tukka. No toikin pitää kokea. Miltä nyt tuntuu?"
Mulla tuntu aluksi erittäin hyvältä että jes mikä luomus ja heivasin samantien instaan (rreetaa) ja parille kaverille ja muilleki. Mutta sitte ko piti alkaa laittaan itestä kuvaa että hei tässä mää ja mun hiukset, nii ei enää naurattanu :D. Mutta hei oikeesti, on mulla hiukset! Oon ihan järkyttyny oikeestaan itekki, tuo on video mun painajaisesta. Jos mulla ei ois hiuksia, niin en ois minä. Rakastan niitä niin paljo, mutta vihaan samalla ihan tuhannesti. Joskus herään ja mietin että miks mulla ei vois olla semmosia sileitä ihania hiuksia niinkö yli puolella mun kavereista on. Semmoset joista voi tehä ihania kampauksia, ja kaikkia. Minkähänlainen hääkampaus mulla on ?? jos joku keksii sitte jonku muunki ko pelkän pörrösen nutturan, nii saa paljon rahaa. (en mää onneksi ressaa tuommosia oikeesti)
 ❤reeta

ps. haluatteko lisää videoita;);)

15 kommenttia:

  1. jooo lisää videoita! :) oli hyviä ^^ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no pitää kattoo:DD meni tää vähä yli ehkä:D

      Poista
  2. :DDDD joo lisää videoita! oot nii ihana, varsinki tossa ekan videon lopussa hahaha :D
    pst nää uudet postaukset tuntuu semmosilta yhtä huipuilta ku sillo aiemmi joskus tai ää en tiiä mutta JEE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo ihan läjä, just heränny tyyliin:DDDD jepjep kivaa:)

      Poista
    2. Oon muute kuvaillu kans sellasella filmikameralla ku koulussa oli sellane kurssi.. että multa vaan neuvoo kysymään jos ei jotain tiiä no heh :D mutta sen ainaki opin että aukko pitää olla just oikee tai tulee yksvärinen kuva :d

      Poista
    3. jooo:D:D mulla on varmaa kaikki yksvärisiä, toi on semmonen ihan pokkari mutta se vissii automaattisesti säätää sen aukon mun tietääkseni tuossa (?) :D tai ku siinä luki et EF. en nyt oo ihan varma, mutta sen näkee sit ku meen kehittään filmiä!

      Poista
  3. Halutaan lisää videoita!!! Tuo on niin aion näkönen tuo sun hiusten leikkaaminen! :DDD Näin ton jo instagramista, mutta tiesin kyllä heti ettet oikeesti leikannu niitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDD jos oisin leikannu nii en tasan ois kertonu kellekkää ja oisin pitäny välivuoden ja menny jonneki kauas kasvattaan hiuksia:D

      Poista
  4. oot ihan näyttelijä tai koomikko whatever XD nauran ääneen näille sun jutuil

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD ei mulla ei pidä pokka ikinä oikeeseen aikaan

      Poista
  5. Ai eksää oikeesti leikannu nuita hiuksia? :oooo miten ne sitte on nui lyhyet, täh? :D Ois muuten kiva jos laittaisit niitä sun sillä filmikameralla otettuja kuvia tänne sitteku oot kehittäny ne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun hiukset on ikilyhyet koska kiharat:) ei en leikannu:) jooo todennäkösesti ne on aika huonoja :DD

      Poista
  6. Eksää joskus sanonu että et neverever tee videopostausta vai miten se meni?;D mulla vaihtu puhelin ja en ollu sun numeroa siirtäny (ei oo mitää henkilökohtasta taustalla;) nii voitko laittaa mulle viestin whatsappii:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eihän tää oo semmonen eihän!!?? jes ai se turbokännykä, jes! laitoin :):)

      Poista
    2. Siihen uuteen numeroon minkä löydät mun seinältä;) tai sitte vaa laita sun numero mulle chatissa. On jääny monta juttua sulla kuulematta ku wasappi ei toimi::D

      Poista