keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Ihana Uutuus

Enkunkokeen jälkeen menin ihan vaatimattomasti naulakoille (mulla ei oo enää kaappia, avain hukassa) ja otin kännykän ja muut tavarat, jotka olin uhkarohkeesti jättäny naulakolle taas. Jotku hösöttää että iik miten uskallan jättää takin naulakkoon, ja samaan aikaan mää koitan luottaa että ei kukaa varas huomaa mun kamppeita. On mulla niin raukan näkönen maastonvihreetakkiki, että ei ne ees tiiä että siellä vois olla rahaa taskussa. (nyt käyn heti kyllä hakemassa uuden avaimen. pitiki mennä kertoon näin julkisesti taas joku noin henk koht asia hmh) Oli tullu viestiä että uus putki tuli! hirvee kiire tuli kotia, oon oottanu tuota hetkeä jo niin kauan.  Melkeen parin äkkilähön arvosia kuvia tulee, niin ihana!
hippu^aah kattokaa nyt tota silmääki, ihan niinkö lasia!!
Tokina AT-X PRO DX II 11-16MM F2.8 (laajakulmaobjektiivi)  huh oon ollu niin fiiliksissä jo kakspäivää! Ja loppu näkyy vasta perjantaina, ku on seuraava koe vasta sillon. Paitsi, nii millonhan mää ehin muka lukee? Tuo linssi on kuitenki sen verran kupera (vai kovera??Emt)  ja meiän koira on aivan väärän muotonen, nii muista kuvista tuliki sitte suunnilleen aika outoja, tai ainaki sillon ko sen nenä oli linssissä kiinni (mitä tapahtu aika usein).hiputmun mielestä tässä tulee kans tosi nätti bokeh! Eilenkään ei ollu koetta, nii heräsin rauhassa kotona ja lähin ainolanpuistoon iltapäivällä yksin kuvaileen. Siellä oli vaahteroita, ja vettä ja vaahteranlehtiä vedessä ja kaikkialla. Oli aika syksystä mutta silti ihan liian vihreetä. Meni siellä silti 3tuntia ainaki!(ja ehkä max. 5 kuvaa kerta poistelen niitä liian rankasti ja harmittaa iha sikana niitten mahollisten hyvien puolesta jotka tuomitsin ihan poistelun ilosta, vahingossa.DSC_0270DSC_0289mitä tykkäätte? tulin pikasesti vaan nakkaan näitä ekoja kuvia, mitä oon ikinä ottanu tällä ja ooon nytteki lähössä kuvausretkelle (mitäihmettä millonkohan luen siihen tuhannen kokeeseen ko ei yhtään tunnu siltä eikä huvita nyt). Ja vielä yks kamala asia. Mun filmirulla on täyttyny ja haluaisin kovasti ne kuvat ulos sieltä. Kävelin Kärkkäiselle asti ja sieltä oli lopetettu koko filmirullilla pelleily. Ja kuulemma se on niin kuoleva laji muutenki, mutta oli miten oli. Haluan ne kuvat. Tänää uus yritys ja meen kaikkiin valokuvausliikkeisiin. DSC_0836 (haha tää on niin tätä. oon niinku joku poika joka on saanu uuden pelin, sosiaalinen elämä OFF.)

5 kommenttia: